ZST Wybierają najlepsi - bądź jednym z nas!

Dołącz do nas!  

Przetargi

Zapytanie ofertowe dotyczące remontu łazienki

Zapytanie ofertowe o remont łazienki

Oferta cenowa na dostawę i montaż podłogi PCV

Ogłoszenie o wyborze oferty na mundury dla OPW (ogłoszenie z 16.11.2023)

Zapytanie ofertowe z dnia 16 lutego 2023 r. na złożenie oferty cenowej na remont dachów Zespołu Szkół Technicznych w Toruniu.


Zapytanie ofertowe z dnia 28 września 2022 r.na zakup i dostawę indywidualnego pakietu wyposażenia ucznia klasy Oddziału Przygotowania Wojskowego (OPW) Zespołu Szkół Technicznych w Toruniu w roku szkolnym 2022/2023 – 30 kompletów.

Zapytanie ofertowe z dnia 01 września 2021 r. na zakup i dostawę pakietu ubiorczego dla uczniów realizujących program MON V edycję Certyfikowanych Wojskowych Klas Mundurowych – 60 kompletów


Zapytanie ofertowe – pakiet umundurowania (30 komplety) dla uczniów klasy mundurowej realizujących program Oddział Przygotowania Wojskowego (OPW)
wybór oferty mundury
z uwagi na obowiązki służbowe poza miejscem pracy przewodniczącej Komisji Przetargowej otwarcie kopert z ofertami nastąpi we wtorek 27 kwietnia 2021 r. o godz. 8:30.
zapytanie ofertowe – pakiet umundurowania OPW
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy – mundury
Załącznik nr 2 – szczegółowy opis zamówienia
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 4 – umowa – pakiet mundurowania


Zapytanie ofertowe – wyposażenie specjalistyczne dla uczniów klasy mundurowej realizujących program Oddział Przygotowania Wojskowego (OPW)
złożenie oferty dodatkowejZałącznik nr 1 – formularz oferty dodatkowej – wyposażenie
wybór oferty wyposażenie
z uwagi na obowiązki służbowe poza miejscem pracy przewodniczącej Komisji Przetargowej otwarcie kopert z ofertami nastąpi we wtorek 27 kwietnia 2021 r. o godz. 8:30.
zapytanie ofertowe – wyposażenie
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy – wyposażenie
Załącznik nr 2 – szczegółowy opis zamówienia – wyposażenie
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO — wyposażenie
Załącznik nr 4 – umowa – wyposażenie


Zapytanie ofertowe – 2 zestawy monitorów interaktywnych 75″ program Aktywna Tablica – Zamawiający stosuje 0% VAT (działalność dydaktyczna)
wybór oferty – monitor interaktywny
Pytanie nr 1:
Czy monitor mający na przykład wymiary 1707,4 mm x 1030,1 mm x 93,3 mm zostanie dopuszczony do ofertowania?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza do ofertowania monitor o wymiarach 1707,4 mm x 1031,1 mm x 93,3 mm
Pytanie nr 2:
Czy określona waga 52,8 kg ograniczona jest nośnością i strukturą ściany, czy też sposobem mocowania uchwytu montażowego do ściany?  Czy Zamawiający odstąpi od parametru ograniczającego wagę monitora i dopuści monitor o wadze w zakresie 54 – 56 kg?
Odpowiedź:Z uwagi na ograniczoną nośność i strukturę ścian (budynek z lat 50-tych ubiegłego wieku) Zamawiającemu zależy na jak najlżejszym monitorze wobec czego dopuszczalna max. waga monitora  to 53 kg.
Pytanie nr 3:
Zamawiający określił w opisie żywotność matrycy monitora na 30 000 godzin. Czy Zamawiający dopuści monitory o żywotności matrycy obliczanej na 50 000 godzin?
Odpowiedź:Zamawiający dopuszcza monitory o żywotności matrycy monitora min. 30 000 godzin
Pytanie nr 4:
Zamawiający określił moc głośników na 2 x 10 Watt, podczas gdy w aktualnej ofercie są monitory interaktywne mające moc 2 x 20 Watt. Czy Zamawiający dopuści urządzenia mające lepsze parametry mocy głośników, nie powodując tym samym różnicy w cenie oferowanych produktów?
Odpowiedź:Zamawiający dopuszcza moc głośników o parametrach min. 2 x 10 Watt
Pytanie nr 5:
Zamawiający określił maksymalne zużycie prądu na poziomie max. 450W w trybie pracy i mniej niż 0,5W w trybie stand-by. Czy Zamawiający dopuści urządzenia, zużywające prawie dwukrotnie mniej energii w trybie pracy – max. 240Watt oraz zużyciem energii obliczanym w trybie czuwania na maksymalnie 1W?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zmian w zakresie maksymalnego zużycia prądu przez urządzenie


zapytanie ofertowe – monitory interaktywne
załącznik nr 1 – formularz ofertowy
załacznik nr 2 uzupełniony 03.12.2020 – załacznik nr 2 -opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO
załącznik nr 4 – 
umowa – monitor interaktywny


Zapytanie ofertowe – pakiet umundurowania (52 komplety) dla uczniów klasy mundurowej realizujących IV edycję programu Certyfikowanych Wojskowych Klas Mundurowych (CWKM)
wybór oferty mundury
zapytanie ofertowe – pakiet umundurowania IV edycja CWKM
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – szczegółowy opis zamówienia
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna RODO
Załącznik nr 4 – umowa – pakiet mundurowania


Informacja o wyborze oferty – zestaw monitora interaktywnego – wybór oferty – monitor interaktywny
Zapytanie ofertowe – zestaw monitora interaktywnego
zapytanie ofertowe – monitor interaktywny 2020


Zapytanie ofertowe – wymiana drzwi zewnętrznych zamówienia publiczne – wymiana drzwi
Zapytanie ofertowe – remont łazienki zamówienia publiczne – zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe- drzwi z2 pobierz

Zapytanie ofertowe- łazienki z1 pobierz

ZST Wybierają najlepsi - bądź jednym z nas!

Dołącz do nas!