Zamówienia w ramach projektu pn. „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” WND-POWR.02.15.00-00-2011/18 współfinansowanego ze środków UE Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Zapytanie ofertowe ZST/TL/05/2021 z dnia 17 sierpnia 2021 r
Identyfikator postępowania na MiniPortalu: 54371d6b-8aaa-44a1-84d0-8c9407934004
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb realizacji projektu „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.15 „Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki” (nr POWR.02.15.00-00-2011/18) – laptopy/tablety 2w1 – 30 sztuk
Odpowiedź Zamawiającego na pytania z dnia 21.08.2021, 24.08 i 25.08.2021:
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w Części 1, punkt 6 usuwa zapis „Karta graficzna: co najmniej 8GB pamięci podręcznej”. W to miejsce Zamawiający wprowadza zapis „Karta graficzna zintegrowana z procesorem”.
Zapytanie ofertowe ZST/TL/04/2021 z dnia 17 sierpnia 2021 r.
Zakup i dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego magazynowego dla branży logistyczno-spedycyjnej w ramach realizacji projektu „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.15 „Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki” (nr POWR.02.15.00-00-2011/18).
Zapytanie ofertowe ZST/TL/03/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla potrzeb realizacji projektu „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.15 „Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki” (nr POWR.02.15.00-00-2011/18).
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA ORAZ TERMINU SKŁADANIA OFERT – dotyczy ZST/TL/03/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r.
Zmiana dotyczy przede wszystkim części 2 zamówienia: toner do drukarek kodów kreskowych został zamieniony na toner do drukarki laserowej kolorowej, nastąpiły również zmiany w opisie przedmiotu zamówienia dotyczące części 1, 2, 9 i 10, wobec czego wydłużony został termin składania ofert do 25 czerwca 2021 r. godz. 13:00 i termin związania ofertą do 28 lipca 2021 r.
Załączniki:
Wybór najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego ZST/TL/03/2021 z dnia 01 czerwca 2021 r
Odpowiedzi do pytań dotyczących postępowania ZST/TL/03/2021
Pytanie nr 1 z dnia 17 czerwca 2021 r. (dotyczy części 3: kserokopiarka typu kombajn):
Proszę o informację czy w postępowaniu ZST/TL/03/2021 w części 3 dopuszczają kserokopiarkę typu kombajn z wydrukiem na papierze od A5 do A3 .
Urządzenia z takim zakresem formatów są lepiej wyposażone np. wydruk sieciowy.
Odpowiedź na pytanie nr 1 z dnia 17 czerwca 2021 r.:
Zamawiający wymaga sprzętu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia tj. wydruk na papierze w formatach od A6 do A3.
Pytanie nr 2 z dnia 18 czerwca 2021 r. (dotyczy części 2: bezprzewodowy czytnik/skaner kodów kreskowych):
W trakcie przygotowania wyceny do postępowania nr POWR.02.15.00-00-2011/18 część 2 pozycja „Bezprzewodowy czytnik/skaner kodów kreskowych” stwierdziłem, że czytnik o wskazanych parametrach jest niedostępny.
Producent wycofał ze sprzedaży wszystkie modele, które posiadały ładowanie indukcyjne i nie będzie w nowych rozwiązaniach stosować takiej technologii. Ładowanie będzie odbywać się przez stacje dokującą.
Proponuję zmodyfikować zapis
4 | ładowanie: bezprzewodowe, indukcyjne lub przez stację dokującą |
Odpowiedź na pytanie nr 2 z dnia 18 czerwca 2021 r.:
Zamawiający zgodnie z sugestiami zmodyfikuje opis przedmiotu zamówienia
Pytanie nr 1 z dnia 09 czerwca 2021 r. (dotyczy części 2: drukarka etykiet i kodów kreskowych):
Toner do drukarek kodów kreskowych – kompatybilny z drukarką etykiet i kodów kreskowych” – drukarki kodów, termiczne w procesie druku nie wykorzystują tonera, a jest zapis że należy dostarczyć.
Odpowiedź na pytanie nr 1 z dnia 09 czerwca 2021 r.:
Zamawiający dokona modyfikacji SWZ oraz opisu przedmiotu zamówienia w tym zakresie – kompatybilny toner będzie dotyczył drukarki laserowej kolorowej (chodzi o dwa komplety tuszy/tonerów)
Pytanie nr 2 z dnia 09 czerwca 2021 r. (dotyczy części 9: monitory interaktywne – 2 sztuki):
Jest zapis „USB Disk Lock” – proszę o wyjaśnienie jakie w związku z tym zapisem ma posiadać funkcje monitor. Szukałem w Internecie na stronach znanych producentów monitorów, i nie spotkałem takiej funkcji / rozwiązania. Wyszukiwarki internetowe np. google również nie znajdują takiego hasła
Odpowiedź na pytanie nr 2 z dnia 09 czerwca 2021 r.:
USB Disc. Lock jest funkcją związaną z blokowaniem dotyku monitora i jest wymagana przez Zamawiającego .
Pytanie nr 3 z dnia 09 czerwca 2021 r. (dotyczy części 10: tablice interaktywne – 2 sztuki):
Montaż – proszę określić projekt montażu, m.in. lokalizację, usytuowanie, materiałów instalatorskich, kable, uchwyty, osłony….. (ilości), rodzaj podłoża, jaki są przyłącza energii elektrycznej
Odpowiedź na pytanie nr 3 z dnia 09 czerwca 2021 r.:
Zamawiający dokona modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia o uszczegółowienie dotyczące montażu tablic:
- montaż w sali lekcyjnej na ścianie frontowej – mocowanie ścienne stacjonarne
- uchwyt uniwersalny kompatybilny z rozmiarem tablicy.
- ramię do projektora obracające się o 90º wokół punktu osadzenia z możliwością złożenia wysięgnika z projektorem do boku tablicy.
- wysięgnik umożliwiający montaż projektora tuż nad tablicą, dla zminimalizowania efektu cienia.
- płynna regulacja wysokości tablicy – gazowe podnośniki umożliwiające podnoszenie lub opuszczanie tablicy bez użycia siły. Regulacja w zakresie +/- 40 cm.
- możliwość regulowania i składania wszystkich ruchomych elementów statywu bez korzystania z narzędzi (klucze, wkrętarka itp.)
- uchwyty z możliwością wewnętrznego poprowadzenia okablowania instalacyjneg
- moduł wifi umożliwiający bezprzewodowe połączenie z komputerem o częstotliwości 2,4 GHz
- materiały instalatorskie: kabel łączący tablicę z projektorem o przekroju 4 mm2 z filtrem ferrytowym, kable zasilające do tablicy i projektora o długości min. 2 m osłona kablowania łącząca tablicę z gniazdem zasilania o długości 3 m, kabel USB o długości 15 m
Pytanie nr 4 z dnia 09 czerwca 2021 r. (dotyczy części 2: drukarka laserowa kolorowa):
Po przeanalizowaniu danych technicznych , wynika że jedyną drukarką jaka spełnia zapisy techniczne jest HP Color LaserJet M553n (B5L24A). Urządzenie zostało wycofane z produkcji i sprzedaży w 2019 roku, i jest nie dostępne w sprzedaży dystrybucyjnej, hurtowej i detalicznej, zapasy magazynowe zostały wyczerpane. Niestety nowy model nie spełnia postawionych wymagań technicznych. Różni się w właściwościach fizycznych, pojemności kaset jak i w czasie uzyskania / wydruku pierwszej strony.
Dla poprawności przebiegu procedury zakupu, proponuje wycofać zapisy o wadze i wymiarach urządzenia, i wprowadzić korektę w pozycjach :
6 | wydruk pierwszej strony w czerni (A4, po wyjściu ze stanu gotowości) w ciągu zaledwie 9 sekund |
7 | wydruk pierwszej strony w kolorze (format A4, po wyjściu ze stanu gotowości) w ciągu zaledwie 9 sekund |
18 | podajnik papieru Uniwersalny podajnik na 100 arkuszy, podajnik 2 na 500 arkuszy |
Odpowiedź na pytanie nr 4 z dnia 09 czerwca 2021 r.:
Zamawiający zgodnie z sugestiami zmodyfikuje opis przedmiotu zamówienia
Pytanie 1 z dnia 06 czerwca 2021 r. (dotyczy komputery przenośne 30 szt.):
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odpowiedź na pytanie nr 1 z dnia 07 czerwca 2021 r.:
TAK, Zamawiający wymaga zgodnie z SWZ fabrycznie nowego systemu operacyjnego/oprogramowania biurowego, nieużywanego i nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu
Pytanie nr 2 z dnia 06 czerwca 2021 r. (dotyczy komputery przenośne 30 szt.):
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?
Odpowiedź na pytanie nr 2 z dnia 07 czerwca 2021 r.:
NIE, Zamawiający nie wymaga, żeby oprogramowanie systemowe/biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta.
Pytanie nr 3 z dnia 06 czerwca 2021 r. (dotyczy komputery przenośne 30 szt.):
Czy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?
Odpowiedź na pytanie nr 3 z dnia 07 czerwca 2021 r.:
TAK, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania
Pytanie nr 4 z dnia 06 czerwca 2021 r. (dotyczy komputery przenośne 30 szt.):
W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10 Pro Education dostarczany w ramach programu STF („ Shape The Future”), który jest optymalny kosztowo i dedykowany dla jednostek edukacyjnych typu przedszkola, szkoły podstawowe, zawodowe, średnie oraz szkoły policealne?
Odpowiedź na pytanie nr 4 z dnia 07 czerwca 2021 r.:
TAK, Zamawiający dopuszcza system operacyjny Windows 10 Pro Education w ramach programu STF.
Zapytanie ofertowe ZST/TL/02/2021 z dnia 26 maja 2021 r.
zakup i dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego dla branży logistyczno-spedycyjnej w ramach realizacji projektu „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.15 „Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki” (nr POWR.02.15.00-00-2011/18).
Wybór najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego ZST/TL/02/2021 z 26 maja 2021 r.
Załączniki:
Pytanie 1 z dnia 01 czerwca 2021 r.
Bardzo proszę o informację odnośnie przetargu NR ZST/TL/02/2021 o doprecyzowanie odnośnie zamówienia, po rozmowie z panią …………………….. otrzymałam informację, że potrzebują Państwo programu tylko dla tachografów cyfrowych, natomiast teraz w specyfikacji są również uwzględnione tachografy analogowe, co ma przełożenie na cenę oprogramowania. Proszę również, o informację, na jaką ilość pojazdów mają być wersje programu, na jeden czy na dwa pojazdy ? Proszę więc o informację, czy zostanie to skorygowane i czy zostanie wydłużony czas przedstawiania ofert?
Odpowiedź z dnia 02 czerwca 2021 r.
Odpowiadając na pytanie dotyczące zamówienia ZST/TL/02/2021 informuję, że Zamawiający oczekuje oprogramowania zgodnego z załączoną do postępowania specyfikacją.
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/01/2021 z dnia 21maja 2021 r.
zakup i dostawa urządzeń i materiałów biurowych niezbędnych do zarządzania projektem „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.15 „Kształcenie i szkolenie zawodowe dostosowane do potrzeb zmieniającej się gospodarki” (nr POWR.02.15.00-00-2011/18).
Wybór najkorzystniejszej oferty do zapytania ofertowego ZST/TL/01/2021 z 21 maja 2021 r.
Załączniki:
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/03/2020 z dnia 10 sierpnia 2020 r.
zakup i dostawa zbiorów bibliotecznych z zakresu branży spedycyjno – logistycznej do korzystania przez uczniów i nauczycieli
rozstrzygnięcie oferty 20.08.2020 – wybór oferty podręczniki
Załączniki:
zapytanie ofertowe podręczniki
załącznik nr 1 – formularz oferty
załącznik nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/01/2020 z dnia 19 lutego 2020r.
usługa świadczenia cateringu dla uczestników „Dnia konsultacji merytorycznej” (przerwa kawowa+obiad) dnia 2 marca 2020r.
rozstrzygnięcie oferty 27.02.2020 – wybór oferty catering – 02
Załączniki:
zapytanie ofertowe catering Dzień Konsultacji merytorycznych
Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia – catering – 02
Załącznik nr 2 formularz ofertowy – catering – 02
Załącznik nr 3 oświadczenie o braku powiązań – catering – 0
2. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/02/2020 z dnia 19 lutego 2020r.
dostawa materiałów biurowych dla uczestników projektu „Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK” (notatnik, długopis, teczka z gumką, pendrive, materiały biurowe) 2020r.
postępowanie nierozstrzygnięte – brak ofert
Załączniki:
Załącznik nr 1 zapytanie ofertowe materiały biurowe
Załącznik nr 2 formularz ofertowy – materiały biurowe
Załącznik nr 3 oświadczenie o braku powiązań
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/14/2019 z dnia 06 listopada 2019r.
usługa cateringu dla uczestników prelekcji „Dzień Logistyka„: zapytanie ofertowe bufet Dzień Logistyka
rozstrzygnięcie oferty 18.11.2019 – wybór oferty catering
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/13/2019 z dnia 23 września 2019r.
zakup i dostawa mebli szkolnych: zapytanie ofertowe meble szkolne
rozstrzygnięcie oferty 07.10.2019 – wybór oferty meble
Konkurs na autora/autorów diagnozy potrzeb i możliwości z dnia 29 lipca 2019r
ogłoszenie konkursu diagnoza potrzeb
Dokumenty do zapytań ofertowych znajdują się u dołu bieżącej strony
ZAPYTANIA OFERTOWE:
Powtórzone zapytanie ofertowe nr ZST/TL/01/2019 z dnia 27 maja 2019r. – aktualizacja 23 lipca 2019r.
zakup i dostawa drukarki laserowej kolorowej (1 sztuka): zapytanie ofertowe drukarka – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Powtórzone zapytanie ofertowe nr ZST/TL/02/2019 z dnia 27 maja 2019r.- aktualizacja 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa ekranów sterowanych elektrycznie (2 sztuki): zapytanie ofertowe ekran elek – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Powtórzone zapytanie ofertowe nr ZST/TL/04/2019 z dnia 27 maja 2019r. – aktualizacja 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa zestawu kina domowego: zapytanie ofertowe kino domowe – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Powtórzone zapytanie ofertowe nr ZST/TL/05/2019 z dnia 27 maja 2019r.- aktualizacja 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa kserokopiarki (2 sztuki): zapytanie ofertowe kserokopiarka
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/11/2019 z dnia 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa drukarek kodów kreskowych (2 sztuki): zapytanie ofertowe drukarka kodów kreskowych – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/12/2019 z dnia 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa bezprzewodowych skanerów kodów kreskowych (5 sztuk): zapytanie ofertowe bezprzewodowy skaner kodów kreskowych – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/13/2019 z dnia 23 lipca 2019r. – zakup i dostawa mebli szkolnych: zapytanie ofertowe meble szkolne – nierozstrzygnięte – brak złożonych ofert
Dokumenty do zapytań ofertowych znajdują się u dołu bieżącej strony
ROZSTRZYGNIĘCIA ZAPYTAŃ OFERTOWYCH:
1. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/08/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (21 sztuk) – wybór oferty komputer
2. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/09/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa oprzyrządowania, okablowania i oprogramowania do komputerów stacjonarnych (21 zestawów): wybór oferty oprzyrządowanie komputera
3. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/07/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa projektorów multimedialnych (4 sztuki): wybór oferty rzutnik multimedialny
4. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/06/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa prezenterów bezprzewodowych ze wskaźnikiem laserowym (2 sztuki): wybór oferty prezenter
ZAPYTANIA OFERTOWE:
ZST/TL/01/2019 – zakup i dostawa drukarki laserowej kolorowej (1 sztuka)
ZST/TL/02/2019 – zakup i dostawa ekranów sterowanych elektrycznie (2 sztuki)
ZST/TL/04/2019 – zakup i dostawa zestawu kina domowego
ZST/TL/10/2019 – zakup i dostawa laptopów/tabletów 2w1 (30 sztuk)
zostały nierozstrzygnięte z uwagi na zbyt wysoką cenę ofert, która przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
ZAPYTANIA OFERTOWE:
ZST/TL/03/2019 – zakup i dostawa kalkulatorów prostych (35 sztuk)
ZST/TL/05/2019 – zakup i dostawa kserokopiarki (2 sztuki)
zostały nierozstrzygnięte z uwagi na brak ofert.
Zapytania ofertowe i konkursy w ramach realizacji projektu: Technik logistyk poszerza wiedzę i umiejętności we współpracy z Katedrą Logistyki UMK”
1. Oferta cenowa dotycząca wyboru autora/autorów programu nauczania dla zawodu technik logistyk z dnia 27 maja 2019r.: ogłoszenie konkursu
2. Konkurs na autora/autorów programu specjalizacji z dnia 27 maja 2019r.: oferta – autor specjalizacji
3. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/01/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa drukarki laserowej kolorowej (1 sztuka): zapytanie ofertowe drukarka
4. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/02/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa ekranów sterowanych elektrycznie (2 sztuki): zapytanie ofertowe ekran elek
5. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/03/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa kalkulatorów prostych (35 sztuk): zapytanie ofertowe kalkulator
6. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/04/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa zestawu kina domowego: zapytanie ofertowe kino domowe
7. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/05/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa kserokopiarki (2 sztuki): zapytanie ofertowe kserokopiarka
8. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/06/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa prezenterów bezprzewodowych ze wskaźnikiem laserowym (2 sztuki): zapytanie ofertowe prezenter bezp
9. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/07/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa projektorów multimedialnych (4 sztuki): zapytanie ofertowe projektor
10. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/08/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa komputerów stacjonarnych (21 sztuk): zapytanie ofertowe komputer
11. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/09/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa oprzyrządowania, okablowania i oprogramowania do komputerów stacjonarnych (21 zestawów): uzupełnione 07 czerwca 2019r.zapytanie ofertowe oprzyrządowanie, okablowanie i oprogramowanie komputera stacjonarnego
12. Zapytanie ofertowe nr ZST/TL/10/2019 z dnia 27 maja 2019r. – zakup i dostawa laptopów/tabletów 2w1 (30 sztuk): zapytanie ofertowe laptop_tablet 2w1
Dokumenty do zapytań ofertowych:
1. formularz ofertowy
2. wykaz realizacji